Panaszok és áruvisszaküldés
Akár rosszul választott, akár hiba merült fel a terméken, azért vagyunk itt, hogy mindent gyorsan és az Ön megelégedésére oldjunk meg. Itt minden szükséges információt megtalál.
Áruvisszaküldés (Elállás a szerződéstől)
Nem felel meg a megvásárolt termék? Indoklás nélkül visszaküldheti nekünk. Készítettünk egy áttekinthető összehasonlítást az eljárásról hűségprogramunk tagjai és a többi vásárló számára.
Eljárás a Mamutex+ tagok számára
- Értesítsen minket
Tájékoztasson minket döntéséről e-mailben az info@mamutex.hu címen vagy telefonon. A gyorsítás érdekében javasoljuk, hogy töltse ki az űrlapot itt. - Várjon az utasításainkra
Ne küldjön sehova semmit. Felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egyeztetünk egy időpontot az áru ingyenes elszállítására közvetlenül az Ön címéről. - Pénzvisszatérítés
A pénzt legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük, amint az áru visszaérkezik hozzánk.
Eljárás a többi vásárló számára
- Értesítsen minket
Tájékoztasson minket döntéséről e-mailben vagy telefonon. Önnek is javasoljuk az űrlap használatát itt. - Küldje el az árut nekünk
Csomagolja be gondosan az árut, és legkésőbb 14 napon belül küldje el a következő címre: MAMUTEX s.r.o. - CTPark Divišov, Měchnov, 257 26 Divišov (40-es kapu). - Pénzvisszatérítés
A pénzt az áru beérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük. Visszatérítjük az Önhöz történő szállítás költségét is (a legolcsóbb szállítási mód összegéig).
Mire érdemes emlékezni (mindenkire vonatkozik)
Kérjük, vegye figyelembe, hogy Ön felel az áru esetleges értékcsökkenéséért, amely a tulajdonságainak megismeréséhez szükséges mértéket meghaladó használatból ered. Ha a vásárláshoz ajándékot kapott, azt az áruval együtt vissza kell küldeni. Az elállási jog nem vonatkozik a méretre készített termékekre.
Hibás termék reklamációja
Hiba jelent meg a terméken? Gondoskodunk a gyors javításról. Először is, nézze meg, milyen garanciaidőre jogosult.
A törvényes, 2 éves jótállási idő mindig az alap, és a feltüntetett teljes időtartam részét képezi.
Eljárás a Mamutex+ tagok számára
- Először lépjen velünk kapcsolatba
Ne küldjön sehova semmit. Lépjen velünk kapcsolatba e-mailben az info@mamutex.hu címen vagy telefonon, és írja le a problémát, ideális esetben fotódokumentációval. - A legjobb megoldást javasoljuk
Csapatunk felméri a helyzetet, és javaslatot tesz a leggyorsabb megoldásra – pótalkatrész küldése, termékcsere vagy javítás biztosítása. - Mindent elintézünk Ön helyett
Ha az árut vissza kell küldeni hozzánk, ingyenes elszállítást biztosítunk. Önnek semmiről sem kell gondoskodnia.
Eljárás a többi vásárló számára
- Töltse ki az űrlapot
Töltse ki a Reklamációs űrlapunkat. Írja le benne gondosan a hibát és a kívánt megoldási módot. - Küldje el az árut nekünk
Az árut az űrlappal együtt küldje el a következő címre: MAMUTEX s.r.o. - CTPark Divišov, Měchnov, 257 26 Divišov (40-es kapu). - Ügyintézés és költségtérítés
A reklamációt 30 napon belül elintézzük. Elismert reklamáció esetén megtérítjük a hozzánk történő szállítás költségeit (a legolcsóbb szállítási mód összegéig).
Tipp: Sérülten érkezett a küldemény?
Ez az eljárás mindenkire vonatkozik. Ha már az átvételkor sérülést észlel a csomagon, javasoljuk, hogy ne vegye át, vagy írjon kárjegyzőkönyvet a sofőrrel. Ha a sérülést csak a kicsomagolás után fedezi fel, haladéktalanul lépjen velünk kapcsolatba. Tartsa meg az összes csomagolóanyagot, és készítsen fotódokumentációt a sérülésről – ez jelentősen felgyorsítja a reklamációs folyamatot a fuvarozónál.